Tuesday, December 2, 2008

cayalah penang..!~

aku sudah pulang!huhu sampai ruma jam bpe tah smlm..naek plusliner smpai pudu then amik star ke lrt tah smpai sentral patu amik ktm smpai kajang..penat woo..bleh mati agaknyee kalu hari2 cmtu..haha tp sonokla dpt jenjelan jap memalam kat kotaraya uh..baru aku seda yang aku suke tgk orang..hehe..hobi baru beb~

secara konklusinyee, karisma 2008 ni besla jgak..tp drang ckp tak semeriah kat pahang taun lpas..evry nite happening..kat perak ni tak happening langsung..tp besla gak..aku dpt kenal ngan dak2 takwndo ngan dak2 silat..patu kene cop GAY..haha nak bg drang puas ati sket aku layan jela gay tu..nak wat cmne..tak ngaku kang drang ckp mcm2..huhu so aku GAY hahaha..smpai je perak, tunggu nak chek in..mcm hotella pulak..lame gakla tunggu tu..dpt bilik M2108..duk dgn ja, epul, dgn pasangan gay aku, didi..hahaha takpun name laennye dolah..takpun boy..pehhh huhu..patu ptg tu stat trening..mat tekwndo tu penang pnye beb..terasa kebanggaan di situ..salu pnjam shah alam pnye mat..tgk UiTMPP..wahahaha..malam tu pun same gak..trening..pnat woo..huhu

seken day tu da ade timbang berat..so berat aku tak smpai ape yang sepatutnye..jadi tepaksela aku tuttt...~dan akhirnye berat aku mencecah beberapa kilo dan melepasi kelayakan..huahuaa.. sonot2..ape lagi yeh ktorang wat seken day uh..tak bykla..trening..ronde2 uitm perak uh..dala beso cam ape..kagum gile aku tgk uitm uh..mmg univesiti btolla..tp penang ag besh..~ahahaha x)

third day...stat tournament..tp kategori aku esoknye..so tgk jela mmbe2 aku belawan..mereke gempak dow..aku respek gile dkat fadh dgn shah..bes tgk drang lawan..huhu..da hbeh tournamen tu trus g makan..makan jela keje smpai malam..mane duit tak abeh..ahahaha..fourth day turn aku plak nak gado..hehe..lawan dgn pahang,johor dgn shah alam..cuakla gak sbb lawan aku uh sume bosa2 orgnye..huhu..arini jgakla tournamen ktorang selesai..then da lpas pnyampaian pingat patu amik2 gamba, ktorang pun g makan jgakk....

tak byk sgtla nak cte..tak ingt sgt ape yang da jadi..tp sonok gilela..dari pagi smpai malam gelaakk je keje..ustat ismail pun ade je topik hangat..huhu..ktorang layan jee..sonok lepak ngan ustat..byk gakla ilmu yang ktorg dapat..arnab bleh 50 kali..tp tak setanding ja..muahahaha gelak sakan beb..adoiyai..tp ustat balik awal..balik skali 3 org..jadi tnggalla kami belime ajee..belime je pun cam setan gak gelaknye..hahaha..pgi majlis makan malam time sume da bgerak nak balik..bodo gile ah!huhu..last2 esoknye sume da nak bla da..tnggal aku bsendirian..seb bek ade bdak tenis..tadela aku bosan smpai nak pengsan x)

tade gamba aaa nak ltak..nntila aku mntak kat dak2 yang da amik gamba tu..aku ltak kat blog ni...baru mcm meriah sket..hehe..pape pun, timekaseh ustat..byk bagi tunjuk ajar dkat saye..abg zul pun same jgak..blaja back kick dgn lebih tersusun..hehee..encik fadh yang sentiasa menyokong..encik boy tganu yang bahan ognye nmbo satu..sian didi..hahaa..shah,faisal,epul,faiz, riduee,jaa,dak2 tkwndo wanita..thanx a lott..aku blaja banyak dari korangg..~ :) penang gempak taun ni..latest result penang nmbo due..8 emas 9 perak 8 gangse..sgt bangge dpt jadi student penang..bak kata encik salim, even padang pun da mcm medan perang..sukan tetap sukan..pehh HARIA PENANG HARIA....!!!

No comments: