Friday, November 21, 2008

karisma..~

aku tatau ape maksud penoh karisma ni..maen masok jekk~hahaha aku da dkat uitm da ni..btolak pkui 8.30 tadi kat sentral..smpai dalam pkui tatau sbb aku tetdo..bygkan ah sedar2 je da kosong da tren uh..gelap plak tu..hampeh pnye bdak form 1 tak kjot aku..kalu tak aku da dkat hatnyai da agaknye..~wuuwuu..dalam tren buhsan gilakk..nak jenjalan lepak tgk bintang pun tade mud..nak borak pun da tade owg nak borak da..dpt pun dalam sejam lebeh jek..patu bkenalan ngan dak form 1 tuh..huahuaa sedeh btol...tapela pape pun aku da slamat smpai dan tak tlajak smpai ke hatnyai..aku da tanak duk sblah dak form 1 da!!huhuu..sampai je jeti carik surau nak smayang..tepon amy rupenye die ade kat surau stesen bas..jiran je..ahahaha..da hbah smayang sume2 naek rapid smpai uitm..dpt knal ngan budak silat name pian..rupenye part 1 gak tp tak penah nampak..dala dulu wing B jgak..hehe...so whats next?aku pun tatau..tunggu dan lihat..pkui 8 ni ade briefing dgn daftar a.k.a chek in kat baiduri..duk kolej pmpuan weh..pmpuan ke pp?ahaha..pp da mcm anggota badan da~ngeehee...aku nak duk 9.14 bole tak??!!duk kat katil yang dkat dgn kipas..ape rasenye yeh??hehe..

No comments: