Wednesday, November 19, 2008

holiday~

hari suda cuti..~sgt seronok mehh..da lame tak update blog senanye..da kehilangan mood mengupdate..mane tah pgi..balik kampung agaknye..hehe..aku sampai umah ari ahad pagi jam 8.00 pagi..sonot gilaaa tgk kemah kawen kat umah tuh..ahaha..dgn kanak2 yang ramainye..adoi bingit jd umah tu..huhu..btolak dari jeti dalam kul 12.30 malam..gila mcm mandi ah aku mase tu..dala dgn beg besonye lagi..nak jalan sampai ke ujung jeti uh sbb bas ade kat situ..ampeh gilo~ tape2 dalam idup ni tade mende yang senang..nak berak pun payah gak bagi mereka yang sembelit..kan kan??huhu..

hari sebelum tuuu...~
sabtu senanye..hehe kami berlime pegi ke pulau dgn menaiki kete saga baru kepunyaan akak part 6 yang sengal..huhu besh gilaaa..!! sgt seronok ah jenjalan..memule g queensbay patu g kdai minyak tu..pe eh namenye hani??tak ingt ah..patu g gurney makan2..patu g pantai!!waaa tempat yang aku fobia selame ni..bajet bleh jmpe balik ah psp ngan nset aku kat situ..tp tak jmpe plak..dala kat pantai tu terjadinyee KEJADIAN tersebut..ahaha..kami berlime je tau..tu pun die da gtau si tuti ngan pb da..jd kami bertujuh jela...hampeh pnye batu~hehehe..lepak kat situ smpai dkat nak maghrib..tgk sunset..lepak2 atas batu besaa..waaa tenangnyee idupp..huhu..tengss korangg..!! (aziq,amy,semang,hani si budak wangi)

hari ahad~
abg aku kawenn!!muahahaa..elok2 je pkul 12 kak shidah kejut aku..adik,bangun2!!ramai org carik kat lua tu..huhu..bole plak tetido time nak burn cd lagu...penatlaa!hee..bangun tido je trus g mandi2 dan besiap dgn baju melayu HIJAU~yeay akhirnye ade jgak baju wane ijau..nex sem nak pakai!!baru matching.. x) ramai org dtg woo..fes time merase famili kawen..time abah kawen dulu aku takde lagi..ahaha..sape plak nak branakkan aku.. xP tugas aku ape ek time tu?haa jd photographer..tp mane tah pgi kamera2 tu..tak dpt nak masukkan dalam blog..wuwu.. konklusinye...aku sgt gembira ada org baru dalam famili..pagi esok bile brkfst, siap tekejut ag.."wuih sape ni..??ade org asing!!"ahaha..sian kak min.... :)

hari 17/11~
faliq!!arini jadi drebar!bwk budak2 ni g akuaria...wahahaha..hbeh je kmas umah sket2 trus siap2 nak jd drebar..weee..~aku tatau jalan snanye..ikut kete makcik je..hahaa..kat akuaria uh da mcm bapak budak da..bwk anak2 yang sgt ramai..sonok gilee..seb bek drang ni bkepiitt je..tadela aku penat sgt nak men keja2 ngan drang..suke tgk dak2 ni excited bile nampak ikan2 beso tu..aku pun excited gak senanye..hohoo..arini agak penatlaa..penat bawak kete dan penat jadi tourist guide dan penat jadi babysitter.. xD

hari 18/11~
plannye nak bwk sorg sahabat dari saghawak g makan sate..tp tak jadi sbb lame sgt mereke beshopping..ehehe..dala pagi tu b4 kua umah byk mende nak kene wat..itula inilaa mopla vakumlaa..fuhh tape2 sanggup wat semata2 nak kuar besame mereke..!!hehe.. ;) dpt gune kete kak shidah..kuar dalam lpas zohor cmtu..ingt nak park kete kat serdang je..sampai2 je tepon bebunyi... "weh anta aku balik umah bole tak?" ampeh la kauu..aku bz ni..ahaha..tapela tali persaudaraan pnye pasal..aku pun jemputla si bongek tu balik umah..alang2 tu singgahla jap umah sahabat sorg ni..borak2 gelak2 jap..patu pgi sentral..hehee..sampai sentral perot plak meragamm..macam2 la aku ni!ahahaha..tensyen je..patu jumpela mereka yang tersebut (nughol dan si budak wangi) patu trus bli tiket g bank negara sbb nak gi jalan tar..jenjalan bli pape yang patut kemudian pulang ke rumah masing2..bole tak nak bwk kete tp takut tp nak bwk jgak tp takut..bkn ade kete pun..ehehehe..tapela beliau bejaya melakukan tawaf beberapa kali..taniah2!!hehehe..arini sgt epyy~sbb dpt kuar dgn si budak wangi tu..dgn dpt bwk bdak saghawak tu jenjalan..len kali aku bwk ko makan sate ye nughol..hajat tak kesampaian..huahuaa..~
patu baru teringat..arini anniversary aku ngan ex aku..18/11..huhu..samat anniversary~haha die pun da epy da skang..dgn sape ek?amir syafiq eh name beliau??ye kot..tu yang aku ingat..ahaha..

19/11~
aku tatau nak watpe arini..ingat nak bli tiket sbb smalam tak smpat nak bli..tiket bas abeh kaunter tiket ketapi da tutop..kak shidah tak sehat..anta die g klinik pagi td..mak sakit..tok pun tak bpe sehat..ngangah pun same..paklong bedah jantung die tu arini jgak..ramainye sakit arini..hope paklong dpt kuatkn smangat die.. :'(

1 comment:

n a s e h a said...

oi
ewah
sesedap rase
nmpk gf si amir tu nanti
ha tak psl2 plak
ish