Friday, June 12, 2009

result

baru sampai dari tganu.penatnye.drive dari kemaman sampai karak.tadela jauh sgt tp tatau nape penat.haha tapi takbole nak tido.nape?aku pun tatau.slalu jadi camni.penat bukan main tp nak tidonye sket pnye payah.haha.cuaca kat tganu panas amat!tadi baru tokki pasang ekon kat umah.tak sempat nak merase ekon tu sebab kne betolak balik awal.huhu.tade pape aktiviti menarik sgt kat sana.banyak tido je sebab panas.balik td singgah umah cik ani.shafaf da beso!!comel plak tu.hehe

yep2 result da kuar
aku tadapat dekan
sedih?no need
tgk jela cmmane usaha aku
dapat tau mane silap
insyaAllah sem depan i'll do better

time otw balik tu,snggah solat kat pehentian manetah aku pun tak ingt.aku tibe2 jadi sebak.puncanye?aku pun tatau kenape.sebak yang tadapat nak tahan.misteri kan? x)

[aku jeles?semestinya.aku mmg kuat jeles]

No comments: