Monday, June 15, 2009

preparation

lagi due mnggu lebih je cuti sem ni tnggal.pasni da nak stat sem baru.idup baru sumenye baru. semangat baru,tu yang paling penting.huhu aku pun kenela besedia mental dan fizikal.mental tu paling penting.ckupla ape yang da jadi sem lepas.sangatla banyak dugaan.insyaAllah sem depan kalau jadi lagi,aku boleh sesuaikan diri =)

baru je ckp pasal lelaki,da denga lagi satu cite pasal lelaki.MASALAH!!wat aku rase bengang,wat aku rase sangat sakit ati.kenapa?payah nak explain.ye aku mengaku.aku pena lalui semua tu.tapi tahla.sampai sekarang terasa.ape aku bleh wat?aku tak mampu nak ubah apa2.

activity : bowling
venue : metropoint,kajang
ade coach baru.encik aduka iaitu sahabat along.die ajar maen boling.klaka je.die kate yang die ajar tu paling basic.tp aku baling asyik ke longkang jee.ngee susa gakla nak besekan cara die ajar tu.tp die kate da ok.kene maen selalu je.timekaseh encik aduk!!

things to do :
kuatkan mental
practise practise practise
bile nak stat training?gile x) haha

No comments: