Wednesday, April 8, 2009

hepi ke aku?

stadi week da nak stat da..
lagi beberapa ari je lagi..
tapi aku tak blek awal..
maybe ari selasa aku balik..
tu pun tak sure ag..
mcm tanak balik pun ade..
rase nak duk je penang smpai abeh final..
lpas final baru balik..
tp balik gak kot..
nak jmpe kaum kerabat yang terchentaa..
x)

situasi skang ni..
aku pun tatau nak ckp mcm mane..
tapi aku rase stabil kot..
emosi pun da makin okey aku rase..
tnggal nak fokus ntuk stadi jela..
lagi 3 mnggu nak final..
byk lagi mende aku tak kaver ag..
autocad pnye projek nak anta ari selase..
tu pun mcm tak wat pape ag..
huhu..
faliq faliq..
bile lagi nak jadi rajen..
xP

hepi ke eh?
DIA bg peluang lagi sekali..
dulu aku nak..
tapi DIA tak nak bagi..
kenape?
ade hikmahnye kan..?
kenape skang baru aku dpt rase..
dulu bukan DIA tak nak bagi..
tapi die DIA hold..
DIA uji aku dgn mcm2 cara..
mcm2 dugaan yang aku pena rase dulu..
dugaan yang tak pernah telintas dalam kpale otak aku..

peluang yang aku dpt ni..
aku takkan lpas..
takkan lpas smpai bile2..
aku janji dkat diri sndiri..
aku takkan sia2kan peluang ni..
ni peluang terakhir ke?
aku pun tatau..
aku anggap ni yang terakhir..
:)

No comments: