Tuesday, January 27, 2009

midsem break

lame tak update blog..yep2 kahilangan mud untuk mengupdate blog teramatlah ketara..secara keseuluhannye..selama sebulan berada dalam sem2 ni, aku dapati dri aku menjadi semakin dan semakin malas..waaa..kelas pun dtg lmbt..ade yang tak datang..gile bukan?huhu blum nak besekan diri lagi dgn keadaan mutiara tu..lepas raya cina ni insyaAllah bole..lagipun masalah transpot da boleh setel kot lepas cuti ni..sabjek?aaa..math tu da masuk part susa da..fizik mcm bole dikawal ag laa..geology?aku masuk klas tido je..hehe..lecturer?oklaaaa...~ x)

cite pasal cuti, skang ni tgh cuti midsem..awal kan?aku pun tatau nape diawalkan cuti midsem..blum sparuh sem ag pun blaja..huhu smpai ruma dalam pagi td..lambat balik sbb jadi fasilitator untuk kembara pces4...bes gakla..ngehehee.. x) mcm2 aktivitila jgak lam kembara tu..OBH ade,night walk ade,mandi sungai ade, dan pelbagai lagi..haha aku jd fasi kumpulan kambing..busuk kan name tu?hehe sume pnggil aku abg..rase dihargai..ngee xP

tatau nak cite ape da...life aku mcm ni jela...mengikut arus yang betul harap2..tade pape yang perlu dipakse..menambah gule secukupnye dalam sume hidangan yang masin,pahit,masam... nothing to be regret..thanx 4 da quote :)

No comments: