Thursday, October 9, 2008

my namee

nama yang diberikan oleh beliau bernama icahh~ klaka ke aku berpakaian oren?rase mcm bese..tp dikatakan mcm budak2..dala beso patu pakai baju oren..nampak pelik..haha..siap ade satu ari tu ramai2 pnggil oren..tableh tahaann..siap awak!!hehe..tapelaa bg mereke peluang bak kata ibu~ xP sronok jgak dapat name ni snanyee..patu mulela attendance sheet tu ade tande tgn orenla, oren bucuklaa..adoiyai..pak ling(keling) pun name yang aku baru dpt gak..bile ek??dalam mnggu ni jgaklaa..diberi oleh seorang rakan benama mawii..die ckp nama tu sesuai sbb aku itam..haha siut jekk~tp wat mase ni nama panngilan aku yang stended stil falik..tak mcm kat skola dulu..botakla name yang paling femess.. x) nama lagi satu yang sedang berkembang merupakan onyak!!hehe ramai yang tanye onyak tu mende ape..onyak tu snanye nama singkatan bagi orang minyak..besela org mudee haha..sape ek stat bagi name ni??haaa ayun!!haha sdare aku yang sengal tu..efek die?dari ke sepupu sepapat yang lain saaammmpailaa ke anak2 buah aku panggil aku onyak dan pak onyak xD

tapela tak kesa ape yang mereke nak pnggil aku senanye, asalkan aku sayang mereke..~ x)

No comments: