Tuesday, October 21, 2008

kisah lalu

"by da tade perasaan langsung dkat abg"

ayat ni sgt membuatkan aku down pada satu hari yang telah lalu..setahun kami besame dan merupakan satu pengakhiran yang amat tidak dijangka..ye setahun tu takla lama mane pun, tp cukup untuk membuat satu parut besa..aku seda sumenye salah aku..tak pandai nak jaga hati orang..tak pandai nak jaga hati orang yang sgt aku syg..ape lagi nak jage ati kawan..ape yang aku da buat?mungkin aku tak seda sume tu..mungkin sume tu jd tanpe disengajakan..aku tanak mende ni jadi senanye..tp nak wat cane..da jadi da pun..terime dgn ati yang tabah..selama beberapa mnggu dan agaknye hampir 3 bulan lebeh..aku push diri aku supaya jadi a normal person..tak selalu down..tak selalu lemah smangat..tp aku rasa masa selama tu tak ckup ntuk aku mnyesuaikan diri..jujur dari hati, aku ingin mempunyai seseorang yang istimewa skarang ni..tp aku sendiri tak tau ape yang aku pk sbenanye..dia pun da semakin membangun skang..so its a good news..aku tatau nape pepagi bute ni aku tibe2 teringat pasal mende2 ni..besela name pun kenangan.. x)

siti naseha samsudin, sy nak mintak maaf..sgt2 maaf sbb sgt byk slh yang sy da wat dkat awk..byk sgt sy susahkan awk..selama kite kapel dulu lebih2 lagi..4 all da things we've shared, all da laugh, all da tears, thank you 4 everything..gudluck 4 ur upcoming exam..sy harap awk bahagie selaluu..im happy 4 u :) peace~

No comments: