Friday, September 26, 2008

pulang~

waktu : 3.30 a.m
lokasi : cc perda

waahh..agak gila malam ni..mereka mau hangout smpai pagi..pkui nam baru pulang ke kolej..ahahaha..tak penah aku wat keje cmni..ptg td bkak pse kat jusco perda..act plan dgn rumate..skali sahabat2 sejatiku sekalian sume gi buke kat situ gak..patu da jadi mcm rombongan kelas da tadi..besh gilokk~lpas buke pose tu smyg2 then tgk wayang freee!!wahaha 10ribu b.c~da tgk da pun cte tu..memandangkn majoriti nak tgk cite uh,so join jelaa..wat havoc kat wayang tu..patu kene usha tajamm~ngeee takot2 hahaha..then da hbeh tgk wayang lepak kat mamak ABC corner uh..rokok?tadelaa..lepak2 ajee..hehe x) then smpailaa skang duk kat cc..daripada balik dpt resit rm50 baekla kami beramai2 duk je sini smpai pagi..save duit ckit..ckit jelaa..hahaha

sooo malam ni aku akan pulang ke rumahku syurgaku!!tidak sabar rasa di perut..haha mak ckp nak duk umah sehari dulu b4 balik tganu..ingt malas nak balik..nak lepak umah je tp nak wat cane an..lgpun lameee da tak jmpe tok tokki..agaknye ade harapan nk dpt pitis raye takk??ahaha.. xP pagi ni takde klas..tu yang brani nak lepak smapi ke pagi tuu..kalo tak tade maknenye..!!klas english dgn physic batal atas ketoleransian lecturer2ku tesayang..thanx miss syakira,thanx en.halim..~~sayang kamu beduee... ;) plan2 nak basuh baju dulu balik kolej ni..betimbun gakla baju tak basuh ag..malas plak nak bwk blek baju byk2 an..seb bek syiling 3 hengget siap dikumpul~dptla aku gne mesen basuh tuu..senang keje x)

cite pasal blaja plak..dnga2nyee ade org dpt surat cinta frm lecturer..sebab??tak attend klas 3 kali!!mcm terase je aku ni..wuwu..rase2nye ntuk physic aku da dpt kot surat cinta tu..agak tetekanla aku..sape suh tak dtg an?pdn mke aku gak..wawawa~jgn jd mcm aku tau korg sumee..terukk..pasni tak dtg ag burnla hbeh exam aku..tepakse R.E.P.E.A.T paper x( adoiiyaii~

mylifee??ok2..skang aku da stat rindu mase2 lampau..ahaha..sometime perasaan ingin bepasangan tu tetibe muncul kembali..nape??dunnola why..but it keep coming to me these days..keliru?yeap2..mmg keliru..perlu ke aku bepasangan sekarang??and y must aku bepasangan?wuwu..to my ex,hope u r doin fine out there with ur life beb..~to myself,just hold on urself kay..be strong..jgn cpt down..just small matterlaa..u hav ur fwens kan??maaleyy!!hahaha.. -->i luv you mr yang rosyaufii-mr hizzow-mr nick-mr billy-mr wildonn!!
-->hani hani!!jum balik kampug!! x)
-->yeyem~bile nak ajak sy raye umah awak??da lame tunggu ni tauu xD

2 comments:

s e h a said...

kamu
sangat sangat sangat nakal
aih

Ezreen said...

Nahh.
tamalu promote dri nak dtg umah org
:D