Tuesday, July 14, 2009

[no title]

da seminggu aku kat penang.sume subjek aku da stat blaja.ape yang aku nampak mostly sabjek tough2 aje.so kene stadi banyak dan banyak lagi.rumah yang diesewa pun daripada kosong da penuh diisi dengan perabot.banyak gakla ktorang spend untuk rumah ni.tu pun ada masalah dengan piping.nak tepon pakcik tu tapi tadapat pulak.so far sangat2 berpuas ati dengan rumah ni. insyaAllah umah ni akan disewa sampai kami sem6.hehe

tade banyak mende nak cite.ujung mnggu aritu kuar dengan nazrul g pulau.die dengan mmbe keje die nak g makan kat pulau.bajet mcm aku tau je jalan kat pulau tu.hahaha sory ye nazrul.pastu ujung mnggu tu jugakla yang aku rasa ubah sikit diri aku ni.bole ke aku lepas ni taknak jadi orang yang banyak bercakap?aku rasa mende tu buat orang tak selesa.mende tu buat orang kecik ati. macam2 lagila.aku nak banyak berdiam je.tapi boleh ke aku buat mcm tu?huhu

aku bukan mengongkong.aku bukan menghalang untuk buat apa2.aku taknak mende tak diingini jadi.bukan tak percaya.aku taktau sape yang paham ape maksud aku.takkan bila dah kene baru nak menyesal?aku takut.aku takut.aku takut. =(

No comments: