Monday, June 22, 2009

akhirnya

seronoknya bila ceria~
lagi beberapa ari je nak trnamen.preparation?waa tayah citela.badan ni rase makin berat je.mesej fadh,die kat shah alam.join trnamen.patutla die ckp die takpayah trening.ampeh punye fadh.aku pun tatau bile nak g penang.trening sikitsikit.tapi yang pastinye,sebelum 25aribulan tu da nak kene ade kat sana.sebab 25 tu da kene g kedah.perasmian.fuhhh.mish me luck~

minggu lepas,banyak gakla aktiviti yang aku wat.tadela aku duk umah tido jee.hehe antara aktiviti, dota! x) futsal,keje,lepak dgn kazen yang mengalami krisis kebosanan hidup tu.haha.cte pasal futsal,at last!!aku dapat join diorang maen.buat sekian lamanya aku teperap je kat umah,patu everytime futsal je msti aku ade keje laen yang lagi pentng nak kene wat.huhu nama aku pun da kene blacklist da dalam senarai "org yang perlu diajak untuk bermain futsal".adoiyai

arini g tolong kazen aku,ayun setelkan hal die nak masuk u.die dapat uitm shah alam.dapat fers choice pulak tu.cayalah ayun.tadi die botak.wahaha akhirnya kau botak.da setel sume,balik umah aku tido je.takde nak watpape pun.arini emosi tak stabil huhu.nak potong rumput pun tak potong2 ag.sian abah.semangatla sikit faliq~adoiyai

No comments: