Sunday, April 19, 2009

mahu pulang.

esok ari senin..arini ahad..esok da nak balik da..plan awal tak jadi..sbb tade transpot nak pegi..ape plannye?tido umah yang,esok bgn pagi trus grak balik penang..huhu..plan cancel!tadapat nak menggolva hahaha..kalau nak diikutkan, nak aje aku balik malam ni..tp sian plak kat yang..tanakla die balik sorang..aku sayang yang..hehe..

arini,pepagi lagi aku da bgn..g tolong mak kemas2 bilik die kat SAAS..bilik die baru lpas cat so barang2 masih besepah ag..time kmas2 tu dpt msg yang sgt mendukacitakan..aku terus down bile dpt msg tu..sdeyh dow..peluang telepas mcm tu je..tp tapela maybe ade hikmahnye kan..lpas kmas2 bilik mak tu, gerak satu famili g tgk tokki kat subang..subang ke eh?tah apetah name umah cik tina tu x)

mood skarang?tade mood..nak stadi tp mood tarak..duduk je cm org tade masa depan..exam da nak dekat da..patutnye motivasi diri kene tinggi..stadi kene rajen..tp tula masalahnye..tak jmpe langsung motivasi tu..manetah die nyorok..dalam perot agaknye..rindu sgt..nak balik penang cepat2 kalau bole..kalau malam ni bole sampai malam ni gak aku nak balik!!waa.. x( tape2 saba2..huhu..byk lagi diri aku perlu trening..esok ade lagi satu ujian nak train diri aku..ape ujian die?certain org je tawu..hahaha dah2..stadi faliq! :)

No comments: