Wednesday, December 17, 2008

tag kedue :)

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
keluarga dan rakan2

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
set ayam goreng mcd dan sundae coklat :)

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
semenyeh!~ hehe

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
rasa ek?sampai da tade kat dunie ni..

5. Adakah anda di lamun cinta?
maybeee

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
atas lantai serdang!!makan sundae haha..

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
buku ntuk wat nota tu..test pad ek?haha

8. Apakah nama penuh kamu?
faliq bin salihan

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
bothh

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
dalam hidup?tahlah

11. Christina atau Britney?
atau

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
kekadang jee..tp paling kerap mesenla..tu kalau kat umah..kalau kat penang salu gakla pakai tgn..hehee..

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
serdang x)

14. Pelukan atau ciuman?
atau

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu
sape tag aku?ahahaha xP

16. 8 perkara yang amat saya gilai
tido dan makan dan taekwondo dan gambar2 cantik dan kamu dan bayi dan hangout dan kuar sorg2 :)

17. 9 perkataan yang sering di ucapkan
mak, abah, along, kaklong/kakmin, ngangah, cidah, uya, afa, wangi

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca
lame da tak bace buku..haha ape ek?phy140, fes engine math, discover english, chem for engine ek tajuk die?, buku bpc tu, ctu101

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali
lagu yang bole diedengar berulang kali..haha

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
blaja kene sungguh2, dnga ckp mak abah, jgn malukan family, jgn wat mende bodo, da syg org tu jagela btol2, jgn putus asa, setia, syukur,

1 comment:

s e h a said...

sebulan sangat lama
tp nak cari sehari je dalam sebulan sangat susah
camne tu
heh