Wednesday, October 29, 2008

kenapaa...

semalam..hari paling teruk penah aku alami dalam idup..dimarahi, sakit hati, hilang kawan, macam2!!aku rase akula org paling teruk..aku pun tatau kenapa aku bole jadi sebegitu..jiwa aku tak tenang..sampai bile2 pun aku takkan tenang..tapi mcm dia ckp jgak..aku yang pilih jalan ni..aku yang berani amik risiko..so sume teserah pada aku..malam tadi, first time dalam seumo idop aku..aku tengking akak aku sendiri..aku tak dapat kontrol perasaan marah aku..aku tadapat kontrol diri aku sendiri..tgn da lebam..ati da sakit..kepala da mcm nak pecah..aku rase nak lari jauh2..tp tatau nak ke mana..kenapa dgn aku?kenapa aku jd mcm ni?kenapa aku cpt runsing?kenapa aku cpt risau?kenapa aku perlu serabutkan otak aku?kenapa kenapa kenapa??mcm mana aku bole jadi mcm ni?takpela..anggapla ni sume dugaanNya..terima dgn ati yang tenang..biarla betapa sakitnya hati..biarla betapa peritnya jiwa..hidup tak semuanya manis..kadang2 kene telang jugak yang pahit..barula lengkap hidup tu...

manusia belajar dari kesilapan..aku tanak ulang kesilapan aku lagi..aku tanak ulang lagi sume tu...tp manusia takkan lepas dari melakukan kesilapan..dan aku takkan tahu apakah kesilapan yang akan aku lakukan lepas ni..aku harap kesilapan yang aku wat, tak menyakitkan mana2 pihak..aku mntak maaf..saya mntak maaf..kte mntak maaf..4 evrything.... ;(

No comments: